Karinti_WEB-19.jpg

MYYNNIN & MARKKINOINNIN KONSEPTOINTI

Onko yrityksenne pöydällä esimerkiksi seuraavat haasteet tai kysymykset?​

  • Miten skaalata myyntiä kustannustehokkaasti ja mahdollisimman pienin kustannusriskein?

  • Miten rakentaa innovatiivisia markkinointiviestinnän kampanjoita jotka erottuvat markkinoista?

  • Mistä löydämme uusia myyntikanavia kansallisesti tai kansainvälisesti?

  • Miten sitoutamme henkilöstön missioomme oikeanlaisilla kannustinmalleilla?

  • Mistä rakentaa yritykselle uutta liiketoimintaa tai parantaa toiminnan kannattavuutta?

 

Esimerkiksi näihin haasteisiin tarjoamme yli 20 vuoden kokemuksellamme vastauksia, sparrausta ja uusia ideoita. Olemme rakentaneet asiakkaillemme tehokkaita myynti- ja markkinointikonsepteja niin B2B- kuin B2C-myyntiinkin, hyödyntäen vahvaa kokemustamme niin perinteisistä myyntitavoista kuin social sellingistä (sosiaalisen median hyödyntäminen brändin rakentamisessa ja myynnissä).

Jokainen asiakascase rakennetaan vankan pohjatyön, vahvan asiakastuntemuksen ja juuri Teille rakennetun ratkaisun varaan. Yksikään liiketoiminta ei ole samanlainen, vaan jokainen yritys on uniikki.

Meistä sanottua:

 

"Tutun yrittäjän suosituksesta otin Teron vastaan haastavana vallitsevassa koronatilanteessa. Pidemmän aikaa jo koronasta vähän jumissa olleena sain merkittävää apua Teron kokemuksesta oman toiminnan eteenpäin viemiseksi. Monet raakileeksi jääneet kehitysideat jalostuivat nopeasti toteutettavan arvoisiksi, ja olemassa oleviin toimintoihin saatiin kirkastusta ja tukea. Yhdessä tekeminen klikkasi heti! Kaikkea helpottaa se että Tero tekee pohjatyöt todella hyvin ja on aidosti hyvä tyyppi eikä myymässä ilmaa. Vahva suositus! Yhteistyö jatkuu edelleen... -Antti Punavaara, toimitusjohtaja Prigi Oy "

© 2020 by Kollektiv Ventures